Vorige week zijn alle woningzoekenden hierover schriftelijk geïnformeerd. Benieuwd wat deze verandering op dit moment betekent voor woningzoekenden? We vertellen het graag.
Is uw (juiste) e-mailadres bij ons bekend?
U heeft straks een e-mailadres nodig om uw inschrijving als woningzoekende te behouden en om te kunnen reageren op ons woningaanbod. Is uw (actuele) e-mailadres niet bekend bij ons? Geef dit dan bij voorkeur per e-mail door via
Tijdelijk geen woningaanbod
Om over te kunnen stappen naar het nieuwe portaal bieden wij vanaf eind oktober tijdelijk geen woningen aan. Als alles volgens planning verloopt, beginnen wij vanaf woensdag 11 november weer met het aanbieden van woningen waarop u kunt reageren. Kijk voor de meest actuele informatie hierover op onze website.
Tip: vraag alvast een inkomensverklaring van de Belastingdienst op!
Om straks te kunnen reageren op woningen, is het nodig om een inkomensverklaring van de Belastingdienst aan te leveren. Vraag nu alvast kosteloos en online een inkomensverklaring op via
Vragen?
Op 11 november ontvangen alle woningzoekenden van ons een e-mail met een instructie hoe u uw inschrijving kunt activeren. Heeft u nu al vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.